
Ο παρέχων υπηρεσίες Φοροτεχνικού – Λογιστή ευθύνεται για κάθε
περιουσιακή ή ηθική ζημία που προκάλεσε παρανόμως και υπαιτίως με πράξη ή παράλειψή του κατά την παροχή των υπηρεσιών στον πελάτη ή εργοδότη του με ανώτερο το τριπλάσιο των ετήσιων αμοιβών του.
Ο ζημιωθείς υποχρεούται να αποδείξει τη ζημία και την αιτιώδη συνάφεια
μεταξύ της παροχής της υπηρεσίας και της ζημίας.
Ο παρέχων υπηρεσίες φέρει το βάρος της απόδειξης της έλλειψης παρανομίας και υπαιτιότητας.Η ύπαρξη ή δυνατότητα τελειότερης υπηρεσίας κατά το χρόνο παροχής της υπηρεσίας ή μεταγενέστερα δεν θεμελιώνει άνευ ετέρου υπαιτιότητα.
Εάν η υπηρεσία δεν παρασχεθεί για λόγους που αφορούν τον παρέχοντα
υπηρεσίες, τότε ο πελάτης – καταναλωτής δικαιούται να λάβει ό,τι κατέβαλε ως αντίτιμο για τη μη παρασχεθείσα υπηρεσία.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμεί την συνέχιση της συνεργασίας με πελάτη
του πρέπει να τον ειδοποιήσει εγγράφως και να του δώσει από δύο (2) έως
τρεις (3) μήνες προθεσμία να βρει άλλον συνεργάτη ανάλογα με την κατηγορία των βιβλίων που τηρεί Β’ ή Γ’ του Κ.Β.Σ.
Η ευθύνη του Φοροτεχνικού – Λογιστή για οικονομική αποζημίωση για
βλάβη προς τον πελάτη του δεν μπορεί να υπερβαίνει το 2πλάσιο των ετήσιων αμοιβών του από τον συγκεκριμένο πελάτη.
Ο Φοροτεχνικός – Λογιστής πριν προβεί σε συμφωνία παροχής υπηρεσιών
σε εργοδότη – πελάτη για την οποία είχε πρωτύτερα απασχολήσει άλλο
Φοροτεχνικό – Λογιστή πρέπει:
α) Να καταβάλει προσπάθεια να πείσει τον μέλλοντα πελάτη του να μην
σταματήσει την υπάρχουσα συνεργασία, αν διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει λόγος για διακοπή της αφού προηγουμένως έχει επικοινωνήσει και με τον
προηγούμενο Συνάδελφο για να πληροφορηθεί την άποψή του.
β) Αν δεν το πετύχει, να βεβαιωθεί πριν αναλάβει την εργασία, ότι ο
προηγούμενος Συνάδελφός του έχει λάβει την αμοιβή και τα έξοδά του από τον εργοδότη – πελάτη.
γ) Σε περίπτωση που ο προηγούμενος Λογιστής ή Φοροτεχνικός δεν έχει
πληρωθεί, ν’ αρνηθεί την ανάληψη της εργασίας, χωρίς την έγγραφη
συγκατάθεσή του.