
Ακεραιότητα – να είναι ευθύς και ειλικρινής σε όλες τις επαγγελματικές και
επιχειρηματικές σχέσεις.
Αντικειμενικότητα – να μην επιτρέπει την προκατάληψη, τη σύγκρουση
συμφερόντων ή την καταχρηστική επιρροή άλλων, την σύμπτωση στο ίδιο
πρόσωπο των ιδιοτήτων ελέγχοντος και ελεγχομένου, που αναιρεί την
επαγγελματική ή εμπορική κρίση.
Επαγγελματική επάρκεια και δέουσα προσοχή -να καταβάλει κάθε
προσπάθεια για τη διατήρηση των επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων
στο επίπεδο που απαιτείται για να διασφαλιστεί ότι ο πελάτης ή ο εργοδότης
λαμβάνει τις κατάλληλες επαγγελματικές υπηρεσίες, μέσω συνεχούς
επιμόρφωσης με βάση τις τρέχουσες εξελίξεις στην νομοθεσία, την πράξη και
τις τεχνικές.
Εχεμύθεια – να τηρεί την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών που
αποκτήθηκαν ως αποτέλεσμα των επαγγελματικών και επιχειρηματικών
σχέσεων και συνεπώς, να μην αποκαλύπτει οποιαδήποτε τέτοια πληροφορία σε
τρίτους χωρίς την κατάλληλη και ειδική αρμοδιότητα και αν δεν υπάρχει
νομικό ή επαγγελματικό δικαίωμα ή υποχρέωση να γνωστοποιήσει, να μη
χρησιμοποιεί τις πληροφορίες για προσωπικό όφελος ή για όφελος τρίτων.
Επαγγελματική συμπεριφορά – να συμμορφώνεται με τους σχετικούς νόμους
και κανονισμούς και να αποφεύγει κάθε ενέργεια που απαξιώνει το επάγγελμα.
Κοινωνική υπευθυνότητα – να ασκεί την επαγγελματική του δραστηριότητα
με αξιοπιστία και κοινωνική υπευθυνότητα απέναντι στο επάγγελμα, τον
πελάτη και το κοινωνικό σύνολο.